Формеле лукрулуй методик ын реализаря проблемей континуитэций динтре институция прешколарэ ши шкоала примарэ

Автор работы: Пользователь скрыл имя, 27 Декабря 2012 в 16:33, курсовая работа

Краткое описание

Проблема диагностичий педагожиче перманент рэмыне уна дин проблемеле актуале а теорией ши методичий едукацией физиче копиилор де вырстэ прешколарэ. Ын тимпул де фацэ системеле диагностичий педагожиче екзистенте ын практикэ ын мэсурэ инкомплектэ оферэ апречиеря обьективэ фацэ де нивелул прегэтирий копилулуй – прешколар фацэ, де асимиларя курсулуй култура физикэ. Ачест фапт есте легат де ачея кэ, системеле се сприжинэ пе комплексул лимитат де пробе, каре апречиязэ капачитэциле функционал-мотриче а копиилор, детерминате де програма женетикэ а крештерий ши дезволтэрий копилулуй, лэсынд фэрэ атенцие нивелул инструирий мотриче ши прегэтирий кэтре асимиларя ноилор форме де мишкэрь.

Содержание

Ынтродучере
I. Партя теоретикэ.
1.1. Проблема континуитэций ын литература психолого педагожикэ.
1.2. Активитатя методикэ ка индиче а ефикачитэций ынтрежий активитэць а институцией прешколаре.
1.3. Карактеристика ши есенца формелор де базэ а методистулуй ын реализаря проблемей контитуитэций динтре институция прешколарэ ши шкоала примарэ.
II. Партя експерименталэ.
2.1. Скопул, обьективеле активитэций експериментале.
2.2. Старя активитэций методиче ын база проблемей континуитэций динтре институция прешколарэ де ынвэцэмынт ши шкоала примарэ.
2.3. Диагностиеря компетенцей педагогулуй ын реализаря прочесулуй де континуитате динтре институция прешколарэ ши шкоала примарэ.
Конклузииле педагожиче ши рекомандаций.
Библиография