Children Who Are Mentally Retarded

Автор работы: Пользователь скрыл имя, 14 Февраля 2013 в 13:35, контрольная работа

Краткое описание

The term "intellectual disability" is often misunderstood and seen as derogatory. Some think that retardation is diagnosed only on the basis of below-normal intelligence (IQ), and that persons with intellectual disabilities are unable to learn or to care for themselves. Actually, in order to be diagnosed as a person with intellectual disabilities, the person has to have both significantly low IQ and considerable problems in everyday functioning. Most children with intellectual disabilities can learn a great deal, and as adults can lead at least partially independent lives. Most individuals with intellectual disabilities have only a mild level. Intellectual disabilities may be complicated by several different physical and emotional problems. The child may also have difficulty with hearing, sight or speech.

Вложенные файлы: 1 файл

Английский.docx

— 15.19 Кб (Скачать файл)

Facts for Families

 

Children Who Are Mentally Retarded

The term "intellectual disability" is often misunderstood and seen as derogatory. Some think that retardation is diagnosed only on the basis of below-normal intelligence (IQ), and that persons with intellectual disabilities are unable to learn or to care for themselves. Actually, in order to be diagnosed as a person with intellectual disabilities, the person has to have both significantly low IQ and considerable problems in everyday functioning. Most children with intellectual disabilities can learn a great deal, and as adults can lead at least partially independent lives. Most individuals with intellectual disabilities have only a mild level. Intellectual disabilities may be complicated by several different physical and emotional problems. The child may also have difficulty with hearing, sight or speech.

In the past, parents were often advised to institutionalize a child with significant intellectual disabilities. Today, the goal is to help the child with intellectual disabilities stay in the family and take part in community life. In most states, the law guarantees them educational and other services at public expense.

It is very important that the child has a comprehensive evaluation to find out about his or her strengths and needs. Since no specialist has all the necessary skills, many professionals might be involved. General medical tests as well as tests in areas such as neurology (the nervous system), psychology, psychiatry, special education, hearing, speech and vision, and physical therapy are useful. A pediatrician or a child and adolescent psychiatrist often coordinates these tests.

These physicians refer the child for the necessary tests and consultations, put together the results, and jointly with the family and the school develop a comprehensive treatment and education plan.

Emotional and behavioral disorders may be associated with intellectual disabilities, and they may interfere with the child's progress. Most children with intellectual disabilities recognize that they are behind others of their own age. Some may become frustrated, withdrawn or anxious, or act "bad" to get the attention of other youngsters and adults. Adolescents and young adults with intellectual disabilities may become depressed. These persons might not have enough language skills to talk about their feelings, and their depression may be shown by new problems, for instance in their behavior, eating and sleeping.

Early diagnosis of psychiatric disorders in children with intellectual disabilities leads to early treatment. Medications can be helpful as one part of overall treatment and management of children with intellectual disabilities.

Periodic consultation with a child and adolescent psychiatrist may help the family in setting appropriate expectations, limits, opportunities to succeed, and other measures which will help their child with intellectual disabilities handle the stresses of growing up.

 

 

 

 

 

 

 

Факты для  семей

Дети, которые  являются умственно отсталыми

Термин "интеллектуальная нетрудоспособность" часто неправильно  понимается и замечается как уничижительный. Некоторые думают, что промедление  диагностировано только на основе ниже-нормального разведки (IQ), и что люди с интеллектуальными ограниченными возможностями неспособны учиться или заботиться о себе. Фактически, чтобы быть диагностированным как человек с интеллектуальными ограниченными возможностями, у человека должны быть и значительно низкий IQ и значительные проблемы в повседневном функционировании. Большинство детей с интеллектуальными ограниченными возможностями может изучить много, и поскольку взрослые могут провести, по крайней мере, частично независимые жизни. У большинства людей с интеллектуальными ограниченными возможностями есть только умеренный уровень. Интеллектуальные нарушения могут быть осложнены несколькими различными физическими и эмоциональными проблемами. Ребенок может также испытать затруднения со слушанием, видом или речью.

В прошлом  родителям часто советовали институциализировать ребенка с существенными интеллектуальными ограниченными возможностями. Сегодня, цель состоит в том, чтобы помочь ребенку с интеллектуальными ограниченными возможностями остаться в семье и принять участие в жизни сообщества. В большинстве государств закон гарантирует им образовательные и другие услуги за общественный счет.

Очень важно, чтобы у ребенка была всесторонняя оценка, чтобы узнать о его или  ее силах и потребностях. Так как  ни у какого специалиста нет всех необходимых навыков, много профессионалов могли бы быть вовлечены. Общие медицинские  тесты так же как тесты в  областях, таких как невралгия (нервная  система), психология, психиатрия, специальное  образование, слушание, речь и видение  и физиотерапия полезны. Педиатр  или ребенок и юный психиатр часто  координируют эти тесты.

Эти врачи  направляют ребенка для необходимых  тестов и консультаций, соединяют  результаты, и совместно с семьей, и школа развивают всестороннее лечение и образовательный план.

Эмоциональные и поведенческие беспорядки могут  быть связаны с интеллектуальными  ограниченными возможностями, и  они могут вмешаться в успех  ребенка. Большинство детей с интеллектуальными ограниченными возможностями признает, что они находятся позади других их собственного возраста. Некоторые могут расстроиться, изъятые или беспокоящиеся, или действовать "плохо", чтобы привлечь внимание другой молодежи и взрослых. Подростки и молодые совершеннолетние с интеллектуальными ограниченными возможностями могут стать подавленными. У этих людей не могло бы быть достаточного количества языковых навыков, чтобы говорить об их чувствах, и их депрессию могут показать новые проблемы, например в их поведении, питаясь и спя.

Ранний диагноз  психических расстройств в детях  с интеллектуальными ограниченными  возможностями приводит к раннему  лечению. Лекарства могут быть полезными  как одна часть полного лечения  и управление детьми с интеллектуальными  ограниченными возможностями.

Периодическая консультация с ребенком и юным психиатром может помочь семье в урегулировании соответствующих ожиданий, пределов, возможности преуспеть, и другие меры, которые помогут их ребенку  с интеллектуальными ограниченными  возможностями обращаться с усилиями выращивания.


Информация о работе Children Who Are Mentally Retarded